Τώρα που πέρασε ο καιρός και δεν μας νοιάζει
κι ούτε να φάμε, ούτε να πιούμε πια δεν θέλουμε
γι αυτό δικέ μου κόψε κι άλλα δεν πειράζει
εσύ να τρως κι εμείς μαζί σου να χωνεύουμε
Για δες τι βγήκε μέσα απ' τη φιλοσοφία
κι από το πνεύμα το πολύ που διαθέτουμε
καθώς θα χάνεται στο βούρκο η οικονομία
μια μια τις νότες λέμε να τις μαγειρεύουμε
και τριακόσια μας φτάνουν
και διακόσια μας φτάνουν
κι εκατό, μη σου πω, μας παραφτάνουν
και τριακόσια βολεύουν
και διακόσια βολεύουν
και καθόλου, μη σου πω, μας περισσεύουν
Από τη ΦΑ θα φτιάξω φάβα βήμα βήμα
από τη ΡΕ ρεβύθια για να σε τρελαίνουνε
από τη ΣΙ μια σισιλιάνα πίτσα φίνα
κι από τη ΝΤΟ ντολμάδες φουσκωτούς να σε χορταίνουνε
Από τη ΣΟΛ φιλέτο σολωμό να δέσει
από τη ΛΑ πολλά λαζάνια να φουσκώσουμε
από τη ΜΙ μιρεπουά να συνοδεύσει
κι απ' τις ΜΠΕΜΟΛ μπέικον παχύ τα λιπαρά να νιώσουμε